6 Kasım 2008 Perşembe

"Vallahi,sizden hiç kimse yoktur ki ;

Birinizin gördüğü dolunay & başbaşa kaldığı gibi Rabbi & başbaşa kalmasın.Sonra Allah ona şöyle buyurur:Ey Âdemoğlu! Benim hakkımda seni ne aldattı? Ey Âdemoğlu! Benim için ne amel işledin? Ey Âdemoğlu! Benden ne kadar hâyâ ettin? Ey Âdemoğlu! Peygamberlere ne cevap verdin? Ey Âdemoğlu! Sana helâl olmayana bakarken Ben gözlerinin üzerinde gözcü değil miydim? Sana helâl olmayan şeyleri dinlerken Ben,kulakların üzerinde kontrolcü değil miydim? Ey Âdemoğlu! Sana helâl olmayan şeyleri söylerken Ben,dilin üzerinde murakıb değil miydim? Sen ellerinle helâl olmayan şeyleri tutarken Ben,onların üzerine gözcü değil miydim? Ayaklarınla sana helâl olmayan şeylere giderken Ben onların üzerinde gözetliyici değil miydim? Sana helâl olmayan şeylerle kalben ilgilenip dururken Ben,kalbinin üzerinde murakıb değil miydim? Yoksa sana olan yakınlığımı ve sana gücümün yettiğini inkâr mı ettin?"

Hiç yorum yok:

Template by:
Free Blog Templates